Vizitaţi pe oraşul Oradea !

Vizitaţi pe oraşul nostru Oradea prin Google Street View ! Faceţi un click la instantstreetview.com !Bine aţi venit !

luni, 24 iunie 2013

TVO

TVO a fost prima televiziunea liberă şi independent în Romănia.Emisiunile a început după TVR , adică noaptea la circa ora 1 , până la ora 5.A fost condusă de Nicolae Moranciu.Am văzut filmele emisiunile documentară şi talk-show.Am rămas cu amintiri ....Prea multe informaţii despre TVO nu a rămas.Personal pot să spun către fosta conducerea al TVO : MULŢUMESC !!!

Ce scrie un fost telespectatori ? "Când a apărut TVO, toată Oradea îl urmărea; ba chiar şi eu, în Beiuş, mă uitam, mai ales la filme – mă interesau spre deloc tentativele de talk-show ale lui Moranciu." Sursa: adilabos.ro

Nicolea Moranciu  Sursa : certitudinea.ro 

Sursa : digi24.ro

Toader Şteţca şi Nicolae Moranciu  Sursa :  certitudinea.ro 






1992. ALEGERI "LIBERE" LA SĂPÂNŢA  Sursa : certitudinea.ro 

Nicolae Moranciu între copii  Sursa : ebihoreanul.ro 
Nicolae Moranciu la Facebook facebook.com/nicolae.moranciu
                          Twitter : twitter.com/NicolaeMoranciu 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu